POLITICA DE LIVRARE

Zone deservite:

Florăria Infinity Flowers livrează flori și aranjamente florale doar pe raza municipiului Cluj-Napoca , iar celelalte produse mai puțin perisabile sunt livrate pe întreg teritoriul României, prin intermediul firmelor de curierat.

Timpi de livrare:

În funcție de disponiblitatea produsului, termenul de livrare în Cluj-Napoca și zonele limitrofe este de minim 4 ore, iar pe teritoriul României este de  24-48 de ore în cazul comenzilor procesate în cursul săptămânii, până la ora 15:00. Dacă produsul nu este în stoc, termenul de livrare poate fi de 10-20 de zile lucrătoare, cu excepția apariției unor situații excepționale care fac imposibilă respectarea termenului de livrare.

ATENTIE! Pentru comenzile plasate vineri și în weekend, cât și în sărbătorile legale, termenul de livrare stabilit conform celor de mai sus poate suporta întârzieri, livrarea făcându-se imediat în prima zi lucrătoare a săptămânii. Livrările se fac de luni până vineri, între orele 09:00 – 17:00.

În cazul comenzilor pentru care Utilizatorul a optat pentru efectuarea plății prin transfer bancar, termenul de livrare se calculează de la momentul în care este confirmată încasarea contravalorii comenzii în contul Sc Infinity Flowers SRL.

Tarife de livrare:

  • Curier – Zona 1: Centru, Zorilor: 25.00 Lei
  • Curier – Zona 2: Andrei Mureșanu, Bună Ziua, Europa, Gheorgheni, Grigorescu, Gruia, Mănăștur, Mărăști, Plopilor: 30.00 Lei
  • Curier – Zona 3: Baciu, Becaș, Borhanci, Bulgaria, Dâmbul Rotund, Făget, Florești, Iris, Între Lacuri, Someșeni, Sopor: 40.00 Lei
  • Curier rapid- Livrare în țară: 35.00 Lei

Florile și aranjamentele florale sunt  livrate doar în Cluj-Napoca. Pentru livrări în alte zone solicitați confirmarea telefonică a disponibilității și a costurilor.

Costul de transport se adaugă la prețul produselor comandate și va fi afișat în coșul de cumpărături, înainte de lansarea comenzii.

Livrarea

Clientul va putea completa în formularul de Comandă o singură adresă de livrare, pentru fiecare Comandă efectuată.

Pentru ca fiecare comandă să se efectueze în cel mai bune condiții, atunci când completați datele beneficiarului asigurați-vă că acestea sunt complete și corecte.

În cazul în care nu ne puteți furniza adresa completă sau numele complet, vă rugăm să ne anunțați telefonic sau pe e-mail. Nu ne asumăm răspunderea pentru întârzierea livrărilor cauzate de lipsa datelor complete.

Transferul proprietății și al riscurilor

Proprietatea şi riscurile asupra Produselor vor fi transferate la livrare, însă condiționat de efectuarea plății de către Client.

Nu ne asumăm răspunderea pentru pierderi ce pot apărea din cauza întârzierii livrării, dacă acestea sunt cauzate de circumstanțe ce nu țin de noi sau în privința cărora nu am putut lua măsuri rezonabile pentru a preîntâmpina întârzierea (acțiuni guvernamentale, impedimente de forță majoră, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile, incendii, explozii, inundații, epidemii, greve.)

În cazul în care produsul nu poate fi livrat, SC Infinity Flowers SRL se obligă să informeze Clientul despre această indisponibilitate, iar sumele achitate în avans urmând a fi rambursate în termen de maxim 14 de zile.

Valoarea maximă a daunelor-interese ce pot fi plătite de către SC Infinity Flowers SRL față de orice Client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de SC Infinity Flowers SRL de la acest Client.

Proceduri obligatorii la livrare

Produsele comandate prin website sunt livrate în Cluj-Napoca și zonele limitrofe prin intermediul curierilor proprii sau a firmelor de taximetrie colaboratoare, iar pe teritorilu României, prin intermediul serviciilor de curierat rapid. În momentul expedierii coletului, agentul societății de curierat va contacta Utilizatorul prin e-mail/SMS si/sau telefon pentru a indica intervalul de livrare. În cazul în care agentul societății de curierat nu reușește contactarea Utilizatorului, acesta va mai proceda la doua avizări succesive. Coletul va fi păstrat doar 10 zile lucrătoare de la prima avizare.

La recepția coletului, primitorul trebuie să verifice integritatea acestuia, inclusiv integritatea benzii adezive, care trebuie să fie intactă. Primitorul coletului are dreptul de a nu accepta și de a nu plăti contravaloarea coletului dacă sesizează urme de deteriorare și/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet deformat, colet rupt, colet umed sau cu urme suspecte) .

Toate mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face in scris pe AWB, în prezența agentului societății de curierat sau se vor face pe un Proces Verbal de constatare care se va încheia împreună cu acest agent. Doar în astfel de cazuri se poate refuza primirea și plata coletului. Orice reclamații ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate în considerare.

www.florisicadouri.ro nu comercializează produsele alcoolice persoanelor sub 18 ani.